Oivalluksia

TILAA BLOGI

YouTubesta katsotaan jo enemmän videoita kuin Googlesta tehdään hakuja – näin hyödynnät megasuosittua videopalvelua markkinoinnissasi, mutta älä sorru yleisimpiin virheisiin

Kirjoittaja Lanka Creative
Tiesitkö, että vuoden 2019 aikana (1.1.-3.6.) YouTubesta on katsottu enemmän videoita, kuin Googlesta on tehty hakuja? Kyllä, näin on käynyt, katso vaikka täältä jos et usko. YouTube toki on Googlen omistama palvelu, mutta se on sitten aivan toisen tarinan aihe… Perehdyimme Lanka Creativessa YouTuben saloihin ja koostimme tiiviin paketin siitä, miten videopalvelua voi hyödyntää markkinoinnissa. Jos haluat pysyä kärryillä siitä, mitä markkinoinnissa tapahtuu, voit tilata lisää Oivalluksia suoraan sähköpostiisi tekstin lopussa olevasta linkistä.
Lue lisää

Henkilötietojen luotettava käyttö on osoitus yrityksen vastuullisuudesta ja tuo lisäksi liiketoimintahyötyjä, joten kuka ottaisi tietosuojan markkinointinsa kulmakiveksi?

Kirjoittaja Lanka Creative
Hyvä tietosuoja parantaa yrityksen toiminnan tehokkuutta ja tuloksellisuutta, mutta myös yrityksen luotettavuutta ja houkuttelevuutta kuluttajien silmissä. Me Lanka Creativessa uskomme, että tietosuojaan uskovan yrityksen kannattaa ottaa se kokonaisvaltaisesti tukemaan liiketoimintaa ja viestiä siitä pitkäjänteisesti.
Lue lisää

Onko tuotteesi loistava, mutta suuri yleisö ei vielä tunne sitä? Huomioi ainakin nämä asiat uuden brändin markkinoinnissa

Kirjoittaja Lanka Creative
Jos olet niin onnellisessa asemassa, että olet kehittänyt uniikin ja korkealaatuisen tuotteen, niin sinulla on hyvä lähtötilanne markkinoinnin suunnitteluun. Uniikkius on merkittävä kilpailuvaltti. Jos tuotteesi on uniikki ja iskee ns. ajan hermoon, voit hyvin suunnitellun ja toteutetun markkinointikampanjan jälkeen hätistellä liikoja asiakkaita pois. Kokosimme muutamia uuden brändin markkin oinnin kannalta tärkeitä ja kiinnostavia huomioita. Huomiot perustuvat paitsi omiin kokemuksiimme ja havaintoihimme, myös Cannes Lions 2019 -konferenssissa julkaistuihin tutkimuksiin markkinoinnin nykytilasta ja tulevaisuudesta.
Lue lisää